جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی

یکی از وظایف نخبگان جامعه خوب شناختن و خوب شناساندن تئوری های شهید مطهری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تالش در گفتگو با خبرگزاری بسیج از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و معنوی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان خبر داد.
IMG_20240427_210231_831

به گزارش پایگاه خبری طالشوند؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تالش در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی با خبرگزاری بسیج تالش مصاحبه‌ای کرد که به شرح زیر است:

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تالش در گفتگو با خبرگزاری بسیج تالش از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و معنوی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان خبر داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، افزود: برگزاری نشست‌های حکمت مطهر، مسابقه کتابخوانی از سیره شهید مطهری، ارائه خلاصه کتب و آثار آن شهید، همایش پیاده روی کارکنان سپاه به سمت حرم مطهر شهدای گمنام، حضور کارکنان در پایگاه انتقال خون، نشست‌های بصیرتی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و نشست بصیرتی ویژه فرهنگیان و دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و … از جمله برنامه‌های سپاه در این هفته است.

 

وی اظهار کرد: هرساله از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شده است و امسال نیز این مناسبت با برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستان گرامی داشته خواهد شد.

 

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: یکی از وظایف نخبگان جامعه خوب شناختن و خوب شناساندن تئوری های شهید مطهری است و لزوماً این روند باید در مجموعه های بسیج با اهمیت بیشتری دنبال شود. یکی از شاخص های شهید مطهری پایبندی به اصول بود که این موضوع در زندگی ایشان کاملاً قابل مشاهده است و در طول عمرشان از آنها عدول نکردند و با پایبندی به همین اصول در نهایت به شهادت رسیدند.

 

وی ادامه داد: آثار شهید مطهری به فرمایش امام راحل، “بدون استثناء اسلامی و قابل استفاده است” و باید گفت که یک کلمه خلاف اسلام در کتاب‌های ایشان یافت نمی‌شود و تمام کتاب های ایشان بر اساس دردهای جامعه نگاشته شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.