, , , , , , , , ,

آتش‌سوزی در منطقۀ امام‌زاده ابراهیم ساعت ۲۳:۳۰ دیشب رخ داد و نیروهای آتش‌نشانی تا ساعت ۵ صبح مشغول اطفای آتش بودند.
اجرای طرح عفاف و حجاب در راستای دغدغه و مطالبه مردم ولایت مدار و دیندار شهرستان تالش است.
آرشیو
اخبار دسته بندی: علمی پزشکی
در راستای گرامیداشت هفته ملی سلامت دکتر سعید رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه فیروز نصیرزاده مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه و دکتر محسن شرقی رئیس بیمارستان شهید نورانی با حضور در دفتر امام جمعه تالش با وی دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری طالشوند به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن این پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است. امام خمینی (ره) بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای کارگران است. کار محور پیشرفت
یکی از مطالبات جدی مردم تالش محقق شد، همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم ،دستگاه ام آر آی تالش خریداری و در گمرگ بود که پس از طی مراحل اداری وارد کشور شده و به مقصد تالش بارگیری شده است.
طی نشستی که به میزبانی اداره کل دادگستری استان گیلان برگزار شد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه گیلان و دادگستری گیلان منعقد شد و سرپرست دانشگاه گیلان در این نشست خواستار استفاده از ظرفیت های استادان و دانشجویان رشته حقوق شد.
فیلم و صوت
در پی مطالبه چندین ساله امام جمعه محترم، مردم، اصحاب رسانه و تلاش مسئولین دولتی، تنها MRI منطقه غرب گیلان وارد بیمارستان شهید نورانی تالش شد.