جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نوید ضمیری گفت:

ماموریتی برای خبرنگاران تالش

با هماهنگی‌های بعمل آمده با ایرج موذن فرماندار شهرستان تالش احکام مسئولیتی خبرنگارانی که تمایل به پوشش خبری و تهیه گزارش از حضور اقشار مختلف مردم در ۲۵۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان تالش داشتند صادر و به آنها تقدیم شد.
IMG_20240229_122551_806

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، رئیس کمیته اطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابی طوالش با بیان اینکه ۱۱ اسفند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار خواهد شد، مردم تالش را به حضور حداکثری در این انتخابات دعوت کرد.

نوید ضمیری نقش رسانه در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با داشتن رسانه‌های قوی در صدد تحریف و تشویش اذهان عمومی جامعه و دنیا علیه ایران هستند و رسانه‌ها در صورت تبیین درست دستاوردها می‌توانند کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند و این قدرت رسانه را می‌رساند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش، از اعطای احکام ۱۰ پایگاه خبری شهرستان تالش که متقاضی پوشش خبری در روز انتخابات بودند خبر داد و گفت: خبرنگاران با در دست داشتن کارت خبرنگاری و حکم تهیه خبر که از سوی فرماندار شهرستان تالش صادر شده است می‌توانند در شعب اخذ رای شهرستان تالش حضور یافته و رسالت خبری مربوط به شعبات شهرستان تالش را انجام دهند.

این فعال رسانه شهرستان تالش خبرنگاری را شغل خطیر و حساسی دانست و گفت: با توجه به اینکه رسالت اصلی خبرنگاری، امیدآفرینی در جامعه و تنویر افکار عمومی می‌باشد، با هماهنگی‌های بعمل آمده با ایرج موذن فرماندار شهرستان تالش احکام مسئولیتی خبرنگارانی که تمایل به پوشش خبری و تهیه گزارش از حضور اقشار مختلف مردم در ۲۵۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان تالش داشتند صادر و به آنها تقدیم شد.

انتهای پیام/سودابه سوزی خطبه‌سرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.