جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
در پی تایید و صدور اعتبارنامه از سوی هیئت ‌اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان تالش صادر شد:

بیانیه منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال

t_1711225970_img_0910

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، دکتر یاسر اسلام‌دوست منتخب مردم شریف تالش در پی تایید و صدور اعتبارنامه از سوی هیئت ‌اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان تالش بیانیه‌ای صادر نمود:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم يشکر المخلوق لم یشکرالخالق

 

با سلام و احترام محضر شما مردم شریف، بزرگوار و انقلابی شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال.

متعاقب تأييد و صدور اعتبارنامه اينجانب توسط اعضاء محترم هيئت اجرايى و هيئت محترم نظارت شوراى نگهبان مركز حوزه انتخابيه تالش بزرگ، بر خود وظیفه می دانم بار ديگر این حماسه و پیروزی عظيم را به محضر مقام معظم رهبری و شما مردم شریف و قاطبه اهالی شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال تبریک و تهنيت عرض نمایم.

قطعاً این مشارکت و حضور، پیام وفاداری, وحدت، آگاهی و بصیرت مردم این خطّه از سرزمین ایران اسلامی است و شما مردم فهيم با حضور منسجم و متشكّل نشان دادید که در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب و دفاع از آرمانهای بلند شهدا و امام شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و توجه به مردم سالارى دينى، شجاعانه و مقتدرانه در صحنه هستید.

بی گمان این حضور و اعتماد، بار مسئوليت اينجانب به عنوان منتخب شما مردم نجيب تالش بزرگ را سنگین تر نموده و در مقابل این حماسه عزتمندانه سر تعظیم فرود می آورم.

از همه رقبا و کاندیداهای محترم، مسئولين و هيئت محترم اجرایی، اعضای محترم شورای تامین سه شهرستان، دادستانهاى محترم و بویژه هيئت محترم نظارت و شورای محترم نگهبان و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی قدردانی و تشکر می نمایم. از یکایک اهالی شریف و هواداران و فعالان ستادهای انتخاباتی که در طول این مدت با زحمات شبانه روزی موجب خلق این حماسه عظیم شدند سپاسگزارم.

از درگاه حضرت باریتعالی سلامتى توأم با عزّت مقام معظم رهبرى و سلامتی, سعادت و سربلندی شما عزيزان را خواستارم.

انشالله قادر باشم و بتوانم با تلاش و پیگیری شبانه روزی و همراهی شما عزیزان و بویژه نخبگان جامعه تالش عزیز، پاسخگوی اعتماد بزرگ آن جنابان باشم.

 

ياسر اسلامدوست کاربندی

منتخب شما مردم شريف شهرستان‌هاى تالش، رضوانشهر و ماسال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.