جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
نماینده منتخب تالش، رضوانشهر و ماسال:

پاسخ موشکی ایران، سیلی محکمی به خباثت های رژیم صهیونیستی است

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر، ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ موشکی کشورمان، سیلی محکمی به خباثت های رژیم غاصب صهیونیستی بود و نشان دادیم که جمهوری اسلامی در قبال تهاجم‌ها و دست درازی‌های این رژیم جعلی ساکت نخواهد نشست.
IMG_20240417_233144_017

به گزارش پایگاه خبری طالشوند، یاسر اسلامدوست روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران) با قدردانی از عملیات قدرتمندانه نیروهای غیور، مخلص و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذیل رهبرهای داهیانه مقام معظم رهبری اظهار کرد:حمله به کنسولگری و مستشاران‌مان نوعی حمله به خاک کشور محسوب می شود و این به نوعی حق مسلم ما است که در قالب دفاع مشروع به این حمله پاسخ دهیم.

 

وی تصریح کرد: ضمن آنکه طبق قوانین بین الملل از جمله نص ماده ۵۱ منشور سازمان ملل می توان حمله به خاک کشور را در قالب دفاع مشروع پاسخ داد و بر این مبنا نیروهای سپاه پاسداران به بهترین نحو ممکن و شجاعانه توانستند به این تجاوز پاسخ دهند.

 

وی تصریح کرد : سیاستی که جامعه جهانی در قبال این واکنش جمهوری اسلامی در پیش گرفت سیاستی دوگانه است، حمله به کنسولگری ایران در سوریه نوعی حمله به خاک کشورمان بود و جامعه جهانی و سازمان ملل باید با واکنش در برابر این حمله آن‌را محکوم می کرد که این اتفاق صورت نگرفت.

 

وی ادامه داد: در مقابل عملیات متقابل ما به خاک اسرائیل با واکنش سریع آنها همراه بود؛ این سیاست دوگانه‌ای که این کشورها در پیش گرفته اند، می تواند هرج و مرج را در جامعه جهانی بدنبال داشته باشد اما از این نظر نگرانی نداریم و در صورتی که قرار بر واکنش در برابر حمله ما باشد قطعا آنها پاسخ قاطعانه‌تری دریافت خواهند کرد که به ضررشان تمام می شود.

 

نماینده منتخب مردم تالش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران در صنایع دفاعی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است و عملیات «وعده صادق» این پیام را به آنها می دهد که کشور ما از هیچ تهدیدی نترسیده و نمی هراسد و هرگاه احساس کند منافعش در خطر است با ابزارهایی که در دست دارد پاسخ محکم و کوبنده ای خواهد داد.

 

وی یادآوری کرد: سیاست هایی که کشور ما در پیش گرفته در قالب تهاجمی تعریف نمی شود و ما همواره به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در راستای ارتقاء و بهبود تجهیزات و صنایع دفاعی خود تلاش کرده ایم و هیچ گاه نیت و هدف ایران اسلامی حمله به کشوری نبوده و همواره تلاش شده رفتار دوستانه ای در قبال همسایگان و سایر کشورها داشته باشیم و در عین حال در جهت بهبود وضعیت دفاعی کشور قدم برداریم.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.